Košík Košík0

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny tovar.

Vše o nákupu

Vážení zákazníci,
v tejto časti nájdete podrobný návod, ako na našom e-shopu POPRON.sk jednoducho nakupovať.

1. Ako nakupovať

2. Platobné podmienky

3. Dodacie podmienky

4. Reklamácia a vrátenie tovaru
 
 

1. Ako nakupovať

Potom, čo ste prešli našim obchodom a máte vybraný tovar, prejdite do nákupného košíka. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupného košíka v pravom hornom rohu prehliadača.

 
1. krok
Vybraný tovar vložíte do košíka jednoducho kliknutím na tlačítko "Kupiť".
 
V pravom hornom rohu vidíte v tabuľke  náhľad košíka, ktorý sa aktualizuje vždy, keď do neho niečo vložíte - počet položiek a cena celkom. Cena tovaru vždy obsahuje DPH stanovené zákonom.

Obsah Vášho košíka môžete zobraziť kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v hornej lište stránok.
V nákupnom košíku máte možnosť meniť počet kusov jednotlivých produktov alebo ich z košíka vybrať, či celý obsah košíka vyprázdniť.
 
- Výber spôsobu dopravy (bude Vám ponúkaný podĺa hodnoty a charakteru Vášho tovaru v košíku)

- Vybrať spôsob platby (bude Vám ponúkaný okrem iného tiež podĺa zvoleného typu dopravy)


2. krok
Vyplníte Vaše osobné údaje -  fakturačnú či doručovaciu adresu, e-mail a telefón. Môžete nám prípadne do "Poznámky k objednávke" napisať doplňujúce informácie.

UPOZORNENIE: Bez telefonického kontaktu (najlepšie mobil) nebude Vaša objednávka vybavená.

3. krok  
Po záväznom objednaní Vám bude vždy odoslaný na Vami zadanú e - mailovú adresu potvrzovací e - mail obsahujúci súhrn objednaného tovaru.

 

na čísle:
00420 245 009 227

v dobe po-pá 8-16 hod. Po uvedenej dobe môžete nechať zprávu na našom záznamníku.

na adrese:
objednavka@popron.sk , info@popron.sk


Storno objednávky je možné vykonať emailom alebo telefonicky na uvedenom čísle. Storno objednávky je možné vykonať len vtedy, ak nebola objednávka už expedovaná.

2. Platobné podmienky

  do 57,43 € nad 57,43 €
DPD Classic dobírka 6,48 zdarma
DPD Classic předem 5,33 zdarma
DPD Parcel shop dobírka 5,7 zdarma
DPD Parcel shop předem 4,56 zdarma
Balíkomat - kartou  na místě 5,33

zdarma


 
Ceny jsou odvislé od kurzu a jejich aktuální výše je uvedená v nákupním košíku. 
Výdejné miesto, kde si chcete tovar vyzvihnúť si vyberiete v prvým kroku košíku. Úložná doba je 7 dní. 
 

3. Dodacie podmienky

Ak objednáte v našom internetovom obchode tovar, u kterého je uvedená informácia SKLADOM, odešleme zásielku z nášho skladu nejneskôr druhý deň - potvrdenie Vašej objednávky obdržíte v el. podobe. Ak objednávka obsahuje titul, u ktorého je uvedená informácia "NA OBJEDNÁVKU", bude kompletne vyexpedovaná až po jeho naskladnení (v tomto prípade, môže dojsť k predĺženiu expedičnej doby až na 3 týždne).
 
Snažíme sa, aby informácie o dostupnosti tovaru bola vždy aktuálna a preto túto informáciu aktualizujeme každú hodinu. Môže se však stať, že posledný kus tovaru v rovnaký okamžik zakupia aj iný zákazníci, preto Vám doporučujeme sledovať stav objednávky prostredníctvom svojho účtu.

O dôvode nedodania tovaru Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo emailom.  

Nekompletná objednávka - v prípade, že platíte vopred, ale tovar v objednávke Vám nemôžeme dodat kompletný, pretože není dostupný ani u dodavateľa, zašleme Vám preplatok pri expedícií tovaru prevodom na Váš účet.

Osobní odber
Tovar si môžete vyzvihnúť na výdejných miestach Uloženka, alebo DPD Parcel shop, či Poštomat zvyčajne do troch - piatich pracovných dní ak je tovar vo chvíli objednania skladom, v opačnom prípade to bude nejneskôr do 3 týždňov, v oboch prípadoch budete na vyzdvihnutie vyzvaní SMS správou priamo Vami zvolenú výdajňu (nezabudnite preto uviesť svoje telefónne číslo!).

4. Reklamácia a vrátenie tovaru

Kupující má právo od uzatvorenej kúpnej zmlouvy jednostranne odstúpiť a to bez uvedenia dôvodu a bez akéjkoľvek sankcie a to v lehote 14-ti kalendářných dní od prevzatia tovaru od prodávajúceho. Budeme však veĺmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, lebo nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a nabídku stále zlepšovať. V takom prípade si prodávajúci a kupujúci vráti všetky plnenia, ktoré si podľa uzavretej kúpnej zmluvy vzájomne poskytli. V ostatnom se použijú príslušné ustanovenia zákona na ochranu spotrebiteľa a občanskeho zákona a najmä ustanovenia § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrátenie tovaru, platí kupujúci.


Reklamáciu zistené vady je možné uplatniť telefonicky v zákaznickom servise na čísle 00420 245 009 227 (v pracovné dni od 8.00 do 16.00 hod), alebo zaslať tovar vrátane dodacieho listu poštou (NIE NA DOBIERKU) na adresu:
Popron - reklamácie, Gorkého 805, 339 01 Klatovy, Česká republika
 
Kupujúci je povinný vykonať kontrolu, či je obal neporušený a či zásielka nevykazuje zjevné znaky poškodenia. Ak kupujúci po prevzatí zásielky zistí skrytú vadu, prosíme o oznámenie tejto skutočnosti bez odkladu odosielateľovi.
 
Pri obdržaní odlišného tovaru z dôvodu chybného zadánia objednávky prodávajúcim má zákazník právo na výmenu za správny tovar bez účtovania poštových poplatkov, a to iba v prípade, že nebude porušený ochranný obal u audio a videonahrávok, CD/MC/VHS/DVD/BD/CD-ROM/DVD-ROM/PS/PS2/PS3/X-BOX 360/. POZOR: niektoré tituly CD/MC/VHS/DVD/BD nie sú dodavateľom balené do ochrannej fólie!
 
Ak ide o neodstraniteľnú vadu tovaru, má zákazník nárok buď na výmenu veci za bezchybnú alebo na finančnú náhradu.

Uznaná nebude reklamácia tovaru, u ktorého došlo k chýbam a poškodeniu následkom nesprávneho užívania, nekvalitné prehrávacej  mechaniky alebo neboli dodržané stanovené parametre PC pre instaláciu a užívanie CD-ROM + PC DVD ROM.

Záručná lehota poskytovaná na všetok tovar je podľa zákona min. 2 roky. Ak nie je uvedené inak. Záručná doba začíná plynúť prevzatím tovaru kupujúcim.

Viac informacií a úplné znenie Reklamačného poriadku viď Obchodné podmienky.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.