Košík Košík0

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny tovar.

Vše o nákupu

Vážení zákazníci,
v tejto časti nájdete podrobný návod, ako na našom e-shopu POPRON.sk jednoducho nakupovať.

1. Ako nakupovať

2. Platobné podmienky

3. Dodacie podmienky

4. Reklamácia a vrátenie tovaru
 
 

1. Ako nakupovať

Potom, čo ste prešli našim obchodom a máte vybraný tovar, prejdite do nákupného košíka. Jednoduchým kliknutím na ikonu nákupného košíka v pravom hornom rohu prehliadača.

 
1. krok
Vybraný tovar vložíte do košíka jednoducho kliknutím na tlačítko "Kupiť".
 
V pravom hornom rohu vidíte v tabuľke  náhľad košíka, ktorý sa aktualizuje vždy, keď do neho niečo vložíte - počet položiek a cena celkom. Cena tovaru vždy obsahuje DPH stanovené zákonom.

Obsah Vášho košíka môžete zobraziť kliknutím na ikonku "KOŠÍK" v hornej lište stránok.
V nákupnom košíku máte možnosť meniť počet kusov jednotlivých produktov alebo ich z košíka vybrať, či celý obsah košíka vyprázdniť.
 
- Výber spôsobu dopravy (bude Vám ponúkaný podĺa hodnoty a charakteru Vášho tovaru v košíku)

- Vybrať spôsob platby (bude Vám ponúkaný okrem iného tiež podĺa zvoleného typu dopravy)


2. krok
Vyplníte Vaše osobné údaje -  fakturačnú či doručovaciu adresu, e-mail a telefón. Môžete nám prípadne do "Poznámky k objednávke" napisať doplňujúce informácie.

UPOZORNENIE: Bez telefonického kontaktu (najlepšie mobil) nebude Vaša objednávka vybavená.

3. krok  
Po záväznom objednaní Vám bude vždy odoslaný na Vami zadanú e - mailovú adresu potvrzovací e - mail obsahujúci súhrn objednaného tovaru.

Tovar z našej ponuky môžete objednať aj iným spôsobom:

korespondenčným lístkom či dopisom na adresu:


POPRON
P.O.Box 155
Bucharova 2657/12
CZ-158 00 Praha 58

na čísle:
00420 245 009 227

v dobe po-pá 8-16 hod. Po uvedenej dobe môžete nechať zprávu na našom záznamníku.

na adrese:
objednavka@popron.sk , info@popron.sk


Storno objednávky je možné vykonať emailom alebo telefonicky na uvedenom čísle. Storno objednávky je možné vykonať len vtedy, ak nebola objednávka už expedovaná.

2. Platobné podmienky

Při hodnotě objednávky

do 17,97 €

17,97 až 45,94 €

45,94 až 57,43 €

nad 57,43€

Intime do 10 Kg

5,33 €

3,03 €

1,49 €

0 €

Balíkomat

4,94 €

2,64 €

1,49 €

0 €

Parcel shop

4,94 €

2,64 €

1,49 €

0 €


 
Ceny jsou odvislé od kurzu a jejich aktuální výše je uvedená v nákupním košíku. 
Výdejné miesto, kde si chcete tovar vyzvihnúť si vyberiete v prvým kroku košíku. Úložná doba je 7 dní. 
 

3. Dodacie podmienky

Ak objednáte v našom internetovom obchode tovar, u kterého je uvedená informácia SKLADOM, odešleme zásielku z nášho skladu nejneskôr druhý deň - potvrdenie Vašej objednávky obdržíte v el. podobe. Ak objednávka obsahuje titul, u ktorého je uvedená informácia "NA OBJEDNÁVKU", bude kompletne vyexpedovaná až po jeho naskladnení (v tomto prípade, môže dojsť k predĺženiu expedičnej doby až na 3 týždne).
 
Snažíme sa, aby informácie o dostupnosti tovaru bola vždy aktuálna a preto túto informáciu aktualizujeme každú hodinu. Môže se však stať, že posledný kus tovaru v rovnaký okamžik zakupia aj iný zákazníci, preto Vám doporučujeme sledovať stav objednávky prostredníctvom svojho účtu.

O dôvode nedodania tovaru Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo emailom.  

Nekompletná objednávka - v prípade, že platíte vopred, ale tovar v objednávke Vám nemôžeme dodat kompletný, pretože není dostupný ani u dodavateľa, zašleme Vám preplatok pri expedícií tovaru prevodom na Váš účet.

Osobní odber
Tovar si môžete vyzvihnúť na výdejných miestach Uloženka, alebo DPD Parcel shop, či Poštomat zvyčajne do troch - piatich pracovných dní ak je tovar vo chvíli objednania skladom, v opačnom prípade to bude nejneskôr do 3 týždňov, v oboch prípadoch budete na vyzdvihnutie vyzvaní SMS správou priamo Vami zvolenú výdajňu (nezabudnite preto uviesť svoje telefónne číslo!).

4. Reklamácia a vrátenie tovaru

Kupující má právo od uzatvorenej kúpnej zmlouvy jednostranne odstúpiť a to bez uvedenia dôvodu a bez akéjkoľvek sankcie a to v lehote 14-ti kalendářných dní od prevzatia tovaru od prodávajúceho. Budeme však veĺmi radi, keď nám svoj dôvod uvediete, lebo nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov a chceme svoje služby a nabídku stále zlepšovať. V takom prípade si prodávajúci a kupujúci vráti všetky plnenia, ktoré si podľa uzavretej kúpnej zmluvy vzájomne poskytli. V ostatnom se použijú príslušné ustanovenia zákona na ochranu spotrebiteľa a občanskeho zákona a najmä ustanovenia § 53 citovaného zákona. Poštovné za vrátenie tovaru, platí kupujúci.


Reklamáciu zistené vady je možné uplatniť telefonicky v zákaznickom servise na čísle 00420 245 009 227 (v pracovné dni od 8.00 do 16.00 hod), alebo zaslať tovar vrátane dodacieho listu poštou (NIE NA DOBIERKU) na adresu:
Popron - reklamácie, Gorkého 805, 339 01 Klatovy, Česká republika
 
Kupujúci je povinný vykonať kontrolu, či je obal neporušený a či zásielka nevykazuje zjevné znaky poškodenia. Ak kupujúci po prevzatí zásielky zistí skrytú vadu, prosíme o oznámenie tejto skutočnosti bez odkladu odosielateľovi.
 
Pri obdržaní odlišného tovaru z dôvodu chybného zadánia objednávky prodávajúcim má zákazník právo na výmenu za správny tovar bez účtovania poštových poplatkov, a to iba v prípade, že nebude porušený ochranný obal u audio a videonahrávok, CD/MC/VHS/DVD/BD/CD-ROM/DVD-ROM/PS/PS2/PS3/X-BOX 360/. POZOR: niektoré tituly CD/MC/VHS/DVD/BD nie sú dodavateľom balené do ochrannej fólie!
 
Ak ide o neodstraniteľnú vadu tovaru, má zákazník nárok buď na výmenu veci za bezchybnú alebo na finančnú náhradu.

Uznaná nebude reklamácia tovaru, u ktorého došlo k chýbam a poškodeniu následkom nesprávneho užívania, nekvalitné prehrávacej  mechaniky alebo neboli dodržané stanovené parametre PC pre instaláciu a užívanie CD-ROM + PC DVD ROM.

Záručná lehota poskytovaná na všetok tovar je podľa zákona min. 2 roky. Ak nie je uvedené inak. Záručná doba začíná plynúť prevzatím tovaru kupujúcim.

Viac informacií a úplné znenie Reklamačného poriadku viď Obchodné podmienky.

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.